Filmreview: Can You Keep A Secret?

Van de Koningin der Chicklits draait vanaf 28 november een heerlijke feel-food movie in de bioscoop. Ik heb ‘m enkele weken geleden al kunnen bewonderen tijdens een ladiesnight en ik heb weer volop genoten! Ik heb het over de nieuwe romcom van Sophie Kinsella! De verfilming van het boek “Hou je mond“. Ik vertel je vandaag meer over de film en uiteraard wat ik van de film vond. Filmreview: Can You Keep A Secret?

Filmreview: Can You Keep A Secret?

Over Can You Keep A Secret?

In Sophie Kinsella’s Can you keep A Secret heeft Emma (Alexandra Daddario), zoals alle jonge vrouwen, een paar geheimpjes. Voor haar ouders, haar vriend, haar collega’s. Zo werd ze ontmaagd in de logeerkamer terwijl haar ouders een film zaten te kijken en vindt ze haar vriend Conner een beetje op Ken lijken. Die van Barbie en Ken. En dan is er nog Emma’s vliegangst. Hierdoor vertelt ze al haar geheimen zomaar aan een charmante vreemde man (Tyler Hoechlin) die naast haar in het vliegtuig zit. Tenminste, Emma dénkt dat het een vreemde is. Want wanneer ze de volgende dag op haar werk komt blijkt de aantrekkelijke onbekende man haar nieuwe baas te zijn, die nu nu al haar meest gênante geheimen weet…

Filmreview: Can You Keep A Secret? Alexandra Daddario Tyler Hoechlin

Mijn beleving van de film

Probeer even je ogen dicht te doen, en je volledig voor te stellen wat jij zal doen als je in een “ogenschijnlijk” rampscenario terecht bent gekomen en je je volledige geheimen, diepste gedachtes en verlangens, jouw “embarrassing secrets” er voor urenlang uit lepelt of ratelt tegen een complete vreemde. Stel je dan even voor dat het ook nog ‘s een onwijs knappe man is… je denkt dat je hem toch nooit meer zal tegenkomen maar… dat is niet het geval… het is je nieuwe baas!

Filmreview: Can You Keep A Secret? Alexandra Daddario New York

Een prachtige klassieker waar ik zo van houd. Emma een jonge vrouw waar we ons stiekem best mee kunnen vergelijken. Schattig, naïef met een hoog meisjes gehalte met een vleugje millennial. We willen allemaal dat mannen naar ons kijken zoals “Jack” dat doet, ons in onze waarde laat en juist houd van je imperfecties, echter, dat kan ook voor wat miscommunicaties lijden. Want ja.. een rijke, succesvolle en knappe man, dat is toch te mooi om waar te zijn? Wat ziet hij in mij?? En… hij is een een tikkeltje te mysterieus? Want ja, hij moet toch ook iets verborgen houden? He ja… gelukkig eindigt het verhaal zoals een romcom hoort te doen. Een traantje wegpinken op het einde en met een gelukzalig gevoel de bioscoop uitlopen. Ik vond het een heerlijke film, grappig, verassende elementen en de rollen zijn zo goed neergezet!

Hou jij ook zo van romcoms? Wellicht vind je mijn winactie dan leuk!

(Visited 61 times, 1 visits today)